My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Jual klip video lucah remaja


MOHD. NAIM (dua dari kiri) bersama tiga kakitangannya menunjukkan muat turut klip video lucah yang dirampas di Butterworth semalam.


BUTTERWORTH - Asalkan membawa keuntungan, peniaga kedai menjual telefon bimbit dan kad prabayar kini menukar strategi dengan menjadikan klip video lucah sebagai 'umpan' untuk menarik pelanggan.
Taktik terbaru paling berkesan itu menawarkan perkhidmatan muat turun klip video lucah untuk dipilih yang kebanyakkannya memaparkan aksi panas remaja tempatan dengan bayaran hanya RM10 sahaja.
Pelanggan hanya perlu pergi ke kedai menjual telefon bimbit tertentu yang menawarkan perkhidmatan berkenaan dan memuat turunkan klip video yang menjadi pilihan ke dalam kad memori.
Jika ingin menambah koleksi klip video lucah yang lain, pelanggan boleh berbuat demikian di kedai berkenaan sebanyak mana yang dimahukan pada harga yang sama.
Perkara itu didedahkan oleh Ketua Cawangan Unit Penguat Kuasa, Bahagian Kawalan Filem Kementerian Dalam Negeri cawangan Pulau Pinang, Mohd. Naim Hashim.
Menurut Mohd. Naim, kegiatan tidak bermoral itu dikesan setelah pihaknya membuat risikan hasil aduan orang awam diikuti serbuan terhadap empat premis menjual telefon bimbit di tiga lokasi berasingan di negeri ini Ogos lalu.

Dipetik dari: http://kosmo.com.my/

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts