My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

'Bos...mau Amoi murah RM200'

KUALA LUMPUR: Pertanyaan ringkas ‘Bos! mau Amoi...murah RM200 sahaja’ adalah antara ayat pelaris digunakan sekumpulan ‘bapa ayam’ yang giat mencari pelanggan di kaki lima kawasan tumpuan ramai.

Kumpulan bapa ayam yang bergerak secara solo ini dikesan menjadi pengantara kepada kegiatan pelacuran membabitkan pelacur warga asing antaranya dari China, Indonesia dan Thailand.

Namun, kewujudan kumpulan bapa ayam ini mula berkurangan apabila polis kini giat melakukan operasi membanteras golongan itu melalui penyamaran dan tindakan penahanan setiap hari.


(Gambar Hiasan)

Sumber polis berkata, dalam kejadian jam 1 pagi itu, sepasukan anggota polis dikatakan melakukan risikan terhadap kegiatan ‘ulat ayam’ dikesan bergiat aktif terutama pada waktu malam di Jalan Bukit Bintang, di sini.

Menurutnya, selepas beberapa minit tinjauan dilakukan, pihak polis melihat seorang lelaki berdiri tidak jauh dari sebuah hotel sambil menegur beberapa lelaki yang melintas di hadapannya dipercayai menawarkan perkhidmatan pelacur.


“Susulan itu, seorang pegawai polis menyamar sebagai pelanggan sebelum sengaja menghampiri lelaki itu yang segera mendekatinya untuk menawarkan perkhidmatan seks.

“Bapa ayam berkenaan yang langsung tidak menyedari lelaki berkenaan anggota polis segera menyapa sebelum bertanya sama ada anggota polis yang menyamar itu mahukan gadis cantik untuk ditiduri,” katanya.


Menurutnya, tanpa berselindung lelaki berkenaan menawarkan anggota polis terbabit gadis pelacur dari Thailand, China atau Indonesia disediakan dengan harga istimewa.


“Suspek tanpa berselindung memberitahu semua gadis pelacur ditawarkan cantik-cantik belaka dan pelanggan hanya perlu membayar RM200 bagi sekali perkhidmatan.


“Pegawai polis terbabit akhirnya menunjukkan kad kuasa sebelum memberkas suspek dikenal pasti sebagai bapa ayam di kawasan terbabit. Hasil pemeriksaan lanjut suspek berusia 49 tahun itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi untuk tindakan lanjut,” katanya.

(Gambar Hiasan)

Sementara itu, dalam kes berasingan, seorang lelaki separuh abad turut diberkas oleh pihak polis selepas dikesan turut menjalankan kegiatan menawarkan perkhidmatan seks kepada orang ramai berhampiran Jalan Bukit Bintang di sini.


Dalam operasi jam 1.15 pagi itu, anggota polis melihat seorang wanita berpeleseran di bahu jalan sambil menarik lelaki yang lalu lalang di hadapannya ke satu lorong sunyi.


“Pihak polis yang yakin suspek menjalankan kegiatan menawarkan perkhidmatan seks kemudian bertindak menghampiri suspek. Sebaik salah seorang anggota polis menunjukkan kad kuasa, suspek sempat melarikan diri sebelum dikejar.

“Pihak polis yang mengejar suspek kira-kira 50 meter kemudian berjaya menahan lelaki berkenaan yang berusia 53 tahun selepas berlaku pergelutan kecil,” katanya,.


Melalui soal siasat, polis yakin suspek terbabit dengan aktiviti pelacuran dan dibawa pulang ke balai polis berhampiran untuk siasatan lanjut.


@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts