My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Pelacur tubuh sasa?!


KUALA LUMPUR: Di sebalik tubuh sasa dan tampan, tiada siapa menyangka seorang lelaki berusia 22 tahun yang berasal dari pantai timur itu pelacur sejenis di sebuah pusat urut di ibu negara sejak setahun lalu.

TAHAN...pekerja pusat urut dan pelanggan yang ditahan dalam  operasi, kelmarin.
TAHAN...pekerja pusat urut dan pelanggan yang ditahan dalam operasi, kelmarin.

pix_topright
Memperoleh bayaran RM25 bagi setiap pelanggan yang dilayaninya, lelaki dikenali sebagai Farid itu pada mulanya menafikan melakukan pekerjaan terkutuk itu sebaliknya mendakwa hanya menawarkan khidmat urutan badan yang dilakukan sejak setahun lalu.


Namun, helah Farid bersama rakan-rakannya terbongkar apabila serbuan pihak berkuasa malam kelmarin menemui puluhan keping kondom yang digunakan dipercayai bagi melakukan aktiviti pelacuran sejenis di dua pusat urut yang terletak berhampiran di Taman Miharja, Cheras di sini.


Serbuan dilakukan Jabatan Siasatan Jenayah Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Kuala Lumpur bersama Jabatan Agama Islam Wilayah (Jawi) turut menahan 25 pelanggan lelaki pelbagai bangsa termasuk ahli perniagaan.


Pusat berkenaan turut mempamerkan lelaki yang ingin dilanggan pada dinding dalam premis terbabit.


Pegawai Turus D7 Kuala Lumpur, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata ia serbuan keempat ke atas kedua-dua premis terbabit yang dipercayai beroperasi sejak lima tahun lalu.


“Kedua-dua premis ini dilengkapi kamera litar tertutup (CCTV) dan menggunakan pintu tebal dua lapis bagi mengaburi pihak berkuasa selain hanya menerima pelanggan tetap yang diberikan kod rahsia masing-masing sebelum dibenarkan masuk.


“Namun, hasil risikan dan penyamaran, kami menyerbu premis terbabit dipercayai menjalankan operasi sebagai pusat urut yang menawarkan perkhidmatan seks sejenis berdasarkan kondom yang ditemui,” katanya ketika ditemui di kelmarin.


Menurutnya, serbuan di premis pertama menahan sembilan pekerja dengan seorang warga tempatan, Thailand (2), Mynmar (3), Iran (1) dan India (1) serta 12 orang pelanggan berusia 20 hingga 50-an.

“Ketika ditahan semua mereka bersama pasangan berada di dalam bilik dilengkapi tilam dengan hanya memakai tuala.


“Serbuan kedua di pusat urut dikenali Jari Manis menahan tujuh pekerja dengan empat warga tempatan manakala Indonesia (3) serta 13 pelanggan tempatan dan asing.


“Kedua-dua premis terbabit beroperasi tanpa lesen dan tindakan akan diambil pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) manakala pekerja dan pelanggan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur (IPKKL) untuk siasatan lanjut,” katanya.


Dipetik dari : http://www.hmetro.com.my

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ceh!!! awat x sebut pasangan gay jea... ak ingatkan apa laa td...

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts