Jom Layan link-link dibawah nie..

Geletek geletek geli

 
baiknyer posing pokok berbentuk org nie...yg c tua tue dok usha aper laa..

 
Takut hilang selipar, di kuncinya dengan mangga

Akan Datang!!! Tandas di India. Bukan nyer boleh kencing, silap aribulan dok melancap kat ctue...


01 laugh-lawak-dont cover02 laugh-lawak-dont cover03 laugh-lawak-dont cover
huhhh...lawak lucah plak tersesat...


wangi fabulous cat, lan pet pet, mazlan senario, lan senario
woww....cantiknyerr limau....


GAMBAR-GAMBAR LAWAK DAN KELAKAR
GAMBAR-GAMBAR LAWAK DAN KELAKAR
GAMBAR-GAMBAR LAWAK DAN KELAKAR










Just for Laugh


Ugly Cheerleader & Football Player Gifs Images 

ouchhh....it's hurt :-p









 


lawakentri 
 Boy: wowwwwww.... ;P"

1. Cium Isteri
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:
Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?
Suami : Kenapa?
Isteri : Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang
kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar… Loving betullah
mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?
Suami : Nak mampus!… Mana abang kenal isteri dia?!

2. Bunuh Setan
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.
“Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan”
Kata si suami “yerr kerr?,  tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan , betul tak sayanggg?” sambil ketawa. Isteri hanya tersenyum panjang.
Selang dua hari kemudian, si isteri berkata “banggg, jom kita bunuh syaitan bang”. Si suami tersenyum panjang.
Selang dua hari kemudian, si isteri berkata, “banggg, jom kita bunuh syaitan bang”. Suami berkata “‘takpe…tunggulah malam”.
Esoknya si isteri berkata, “banggg, jom kita bunuh syaitan…bang”. Si suami diam sambil mengangguk lemah.
Esoknya si isteri berkata lagi, “banggg, jom kita bunuh syaitan… “, suami tiba – tiba marah dan berkata ……..“Ayang nie nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang?!”

3. Pak pandir menunjukankan kepandaiannya
Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye. Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik. Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.
Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata, “Bentuk macam taik…”
Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata, “Lembik…..macam taik….”
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata, “Bau macam taik…”
Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keptusan untuk menjilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit…“MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!”

4. Mamak dapat anak
Suatu hari sedang Ali minum teh di gerai Mamak yang biasa dikunjunginya, tiba-tiba Mamak gerai tersebut bersorak gembira dan terus datang kepadanya.
Ali : Apa yang suka sangat Mamak ni?
Mamak : Saya bini juga surat India mari.
Ali : Apa dia cakap? Tentu good news….
Mamak : Dalam dia punya surat ada cakap sudah beranak. New baby!Ayoooo…. saya banyak suka hati la. Saya belanja awak free minum jugak!
Ali : Tahniah! Mamak. Ini kena balik India cepat ni?
Mamak : Ya la, saya sudah tiga tahun tarak balik.
Ali : Lerrrrrr.?????…kalau 3 tahun tarak balik tu anak siapa? Hahahaha…

5 . Kisah 2 ekor burung.
Di sebuah kedai menjual burung, terdapat 2 ekor burung kakak tua. Kedua burung itu berbeza, yang satu suka bernyanyi dan yang satunya lagi hanya diam saja.
Datang seorang lelaki ingin membeli burung kakak tua. Ia berkata kepada si penjual burung…
Pembeli : Berapa harga burung kakak tua ini…??
Penjual : Kalau yang suka menyanyi itu $500, sedangkan yang diam itu $1000.
Pembeli : Ahhh….?? Kenapa yang suka menyanyi lebih murah dari yang diam.
Penjual : Yaa….memang berbeza, yang berharaga $1000 itu ialah pencipta lagu a.k.a komposer die.

6. Belajar bahasa English
Seorang gadis yang Bahasa Inggerisnya kacau-bilau… suatu hari terlanggar seorang pelancong US ketika berjalan2 di The mall.
Gadis : I’m sorry.
Pelancong : I’m sorry, too
Si gadis kelihatan bingung kerana tidak faham apa yang diperkatakan oleh pelancong itu.. dia meneka2 dan terus menjawab…
Gadis : I’m sorry, three
Pelancong :  What are you sorry for??
Gadis : I’m sorry, five!

7. Kek Hari jadi
Seorang lelaki telah pergi ke sebuah kedai kek untuk memesan sebiji kek sempena hari jadi isterinya. “Apa yang hendak ditulis pada kek ulang tahun ini, encik?”, tanya si gadis manis yang bertugas di kaunter kepada lelaki itu.
“Mmmm, tulis saja…”Sayang tidak bertambah tua” di bahagian atas, kemudian sambung dengan “Sayang cuma bertambah cantik” di bahagian bawah”, kata lelaki itu.
Esoknya, lelaki itu datang mengambil kek yang ditempahnya itu dan terus membawa pulang ke rumah untuk dipersembahkan kepada isterinya yang tersayang di hadapan tetamu-tetamu yang lain. Dan ketika kek itu dibuka di depan isteri dan tetamu undangan yang lain, lelaki itu setengah pengsan ketika membaca tulisan yang tertera di kek itu….
“SAYANG TIDAK BERTAMBAH TUA DI BAHAGIAN ATAS. SAYANG CUMA BERTAMBAH CANTIK DI BAHAGIAN BAWAH”

8. Anak siapa??
Suzy menyampaikan hasrat hatinya kepada bapanya untuk berkahwin dengan Robert, jejaka pilihannya yang juga adalah jiran dan teman sepermainannya sejak kecil lagi.
Suzy : Ayah, Robert melamar saya. Kami mahu berkahwin.
Ayah : Apa? Tidak boleh! Kamu boleh berkahwin dengan sesiapa saja kecuali Robert.
Suzy : Tapi mengapa?
Ayah : (Separuh berbisik) Kerana Robert sebenarnya adalah abangmu.Tapi, jangan beritahu ibumu ye!
Terkejut dengan jawapan itu,suzy pergi pula kepada ibunya.
Suzy : Ibu, Ayah melarang saya berkahwin dengan Robert.
Ibu : Tak usah dengar cakap ayah kamu tu. Kamu boleh kahwin dengan sesiapa yang kamu suka termasuk Robert.
Suzi : Tapi kata ayah, Robert itu abang saya. Adik beradik kan tak boleh kahwin.
Ibu : (Separuh berbisik) Hmmm….Ayah kamu pun tak tahu kamu bukan anaknya.
Suzy : Ha!!??!!




Air mata Alyah di Kewaja


ALYAH (kanan) bersama Farhan hadir untuk memberi semangat kepada para penghuni Kewaja.


SUASANA terharu dan pilu menyelubungi apabila kumpulan nasyid terkenal tanah air, Raihan mengalunkan vokal mereka menerusi lagu Damba Cintaku.
Begitu senario yang dapat dilihat pada majlis yang berlangsung sejurus sebelum Ramadan berlalu pergi untuk memberi laluan kepada Syawal kali ini di Pusat Kebahagiaan Wanita Remaja (Kewaja), Kampung Sungai Mulia, Gombak, Selangor.
Hampir keseluruhan penghuni Kewaja yang terdiri daripada para remaja perempuan yang terlanjur dari segi sosial itu menitiskan air mata. Jelas tertera seribu kekesalan dan keinsafan para penghuni rumah perlindungan yang diasaskan sepasang suami isteri, Yahya Mohamed Yusof dan Ruzita Bahrum sejak sedekad yang lalu itu.
"Di sini, kira-kira 200 penghuni dilindungi dan diberi pendidikan agama. Bagi remaja yang hamil luar nikah, apabila mereka sudah selamat melahirkan anak, selalunya bayi tersebut diberikan untuk dipelihara oleh keluarga angkat dan mereka akan meneruskan hidup dengan semangat baru," jelasnya."
Kehadiran Raihan serta beberapa artis lain termasuk Alyah, Farhan, Amirul, Iqwal dan Kelvin Lau di Kewaja menerusi majlis anjuran Ahli Parlimen Pengerang, Datuk Seri Azalina Othman Said yang dibawakan oleh Wafa Gallery itu sedikit sebanyak berjaya menyuntik sokongan moral buat para penghuni Kewaja bahawa masih ada golongan dalam masyarakat yang mengasihi mereka.
Azalina dalam ucapannya berkata, para remaja yang menghuni Kewaja harus menguatkan semangat untuk terus hidup.
"Allah sentiasa memaafkan umat-Nya serta jangan diulangi apa yang sudah terjadi. Hidup ini perlu diteruskan," ujarnya yang turut memberikan sumbangan duit raya kepada para penghuni Kewaja di samping sumbangan bagi kos pembelajaran di Kewaja berjumlah RM10,000.
Dalam pada itu, Alyah bersama Farhan yang dilihat cuba menenangkan dan memberi kata-kata semangat kepada para penghuni Kewaja tidak dapat menahan emosinya apabila telah mengalirkan air mata pada majlis tersebut.
"Saya berasa sebak dengan nasib dan pengalaman yang telah dilalui para penghuni Kewaja tetapi saya berharap remaja-remaja ini kuatkan semangat apabila mereka keluar dari tempat ini untuk menjalani kehidupan dalam masyarakat yang penuh pancaroba, tambahan apabila menghayati lagu indah alunan Raihan itu" ungkap Alyah.

PRIHATIN. Azalina (tengah) menyampaikan cenderahati kepada Yahya.


Che Amran Idris yang mewakili Raihan pula berkata: "Harap adik-adik penghuni Kewaja ini menyedari bahawa Allah masih menyayangi mereka. Setiap manusia ada melakukan kesilapan dan hanya Allah tempat kita meminta keampunan."
Sementara itu, Azalina dengan kerjasama De Media And Event Entertainment bakal menganjurkan Konsert Rumah Terbuka bertemakan 1Malaysia di Dewan Kejora, Bandar Penawar, Kota Tinggi, Johor pada esok, Sabtu.
"Jamuan rakyat akan diadakan pada pukul 9.30 pagi yang mana makanan pelbagai citarasa kaum disediakan secara percuma untuk pengunjung rumah terbuka tersebut," ujar Azalina.
Paling mengujakan sudah tentu kemunculan barisan artis yang bakal membuat persembahan iaitu Nash, Aishah, Saleem dan Ifa Raziah. Antara lagu yang dijangka dialunkan mereka cukup kena dengan suasana Aidilfitri ini termasuklah Musafir Di Aidilfitri, Cahaya Aidifitri dan Senandung Lebaran.

Dipetik dari: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0924&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_02.htm

Nafi kahwin ahli politik


Gambar Zahida Rafik yang menawan ini dirakamkan di Hotel Park Royal, Kuala Lumpur baru-baru ini.


KUALA LUMPUR - Pelakon Zahida Rafik menafikan gosip-gosip di Internet bahawa dia sudah berkahwin dengan seorang ahli politik Malaysia di London baru-baru ini.
Mengakui dirinya tertekan dengan gosip tersebut, pelakon berusia 35 tahun itu menegaskan gosip itu sudah pasti tidak disenangi oleh isteri ahli politik berkenaan.
"Mana ada saya kahwin? Tak baik gosip saya dengan dia. Kalau isteri dia percaya, saya juga yang susah," ujarnya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.
Zahida diminta mengulas dakwaan kononnya dia sudah melangsungkan perkahwinan dengan ahli politik berkenaan di London.
Perkahwinan tersebut dikatakan berlangsung sebelum bulan Ramadan lalu.

Dipetik dari: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0924&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm

Geng Han Taiko berkubur


TIMBALAN Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Supritendan Adnan Azizon menunjukkan kereta-kereta curi yang dirampas daripada lapan lelaki di Batu Pahat, Johor semalam.


BATU PAHAT – Polis menumpaskan Geng Han Taiko yang giat mencuri kereta di sekitar daerah ini sejak beberapa bulan lalu selepas menahan lapan lelaki dalam operasi khas di beberapa kawasan selama lima hari yang berakhir Isnin lalu.
Dengan tertangkapnya lapan suspek berusia antara 28 dan 38 tahun itu, polis percaya dapat menyelesaikan lapan kes curi kereta yang dilaporkan di daerah ini.
Difahamkan, suspek menggunakan taktik memerhati sebelum mengumpil pintu kereta dalam tempoh 10 saat sahaja menggunakan kunci yang diubahsuai sebagai modus operandi mereka.
Biasanya kegiatan itu akan dilakukan berdua di mana salah seorang ditugaskan untuk mengawasi keadaan sekeliling manakala seorang lagi mengumpil kereta sebelum menukar nombor pendaftaran.
Mereka digelar Geng Han Taiko kerana ketua kumpulan itu yang berusia 32 tahun dikenali sebagai Ah Han. Biasanya, mereka akan mencuri kereta yang diletakkan di tempat-tempat sunyi termasuk di kawasan meletak kenderaan di pusat beli-belah.
Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Ibrahim Mohd. Aris berkata, selain tangkapan, polis turut merampas lapan buah kereta yang dicuri suspek.

Dipetik dari: http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0924&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_05.htm

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts