My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Farra, Aishah raikan Hari Ibu


AISHAH


AISHAH, Kopratasa, Heliza dan Ana Raffali bakal bersama Kosmo! bagi meraikan Hari Ibu menerusi suatu majlis yang bakal berlangsung pada Sabtu, 22 Mei ini di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur.

Biarpun Hari Ibu telah pun disambut pada 9 Mei lalu, namun Kosmo! memanfaatkan bulan Mei ini untuk berterusan meraikan kaum ibu menerusi satu majlis minum petang istimewa.

Acara yang meraih kerjasama syarikat Hiraq Marketing & Trading (M) Sdn. Bhd. dan bakal berlangsung dari pukul 2 hingga 5 petang itu turut menampilkan figura yang pernah popular dengan lagu Bagaikan Puteri, Farra.

Farra yang kini bertudung bagaimanapun tidak akan membuat persembahan, tetapi muncul sebagai hos majlis. Menariknya Farra, Heliza, dan Ana Raffali bakal membawa ibu masing-masing ke majlis tersebut.


ANA RAFFALI


Kopratasa, Heliza, Ana dan Aishah masing-masing pula bakal mengalunkan dua buah lagu bagi menghiburkan para tetamu yang hadir pada majlis itu nanti.

Kepada pembaca Kosmo! yang ingin menyertai majlis tersebut, anda masih berpeluang menyertai Peraduan Hari Ibu Kosmo! dengan mendapatkan borang penyertaan di ruangan rencana Kosmo!2 yang dibuka sehingga Jumaat, 14 Mei ini.



Sumber Dari : http://kosmo.com.my

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts