My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Tiada sejarah sakit mental


ZAHARAH (kiri) dan Siti Mariam berjalan keluar dari Mahkamah Tinggi, Seremban 2 selepas memberi keterangan pada perbicaraan Rasidi semalam.


SEREMBAN - Zaharah Atan, ibu kepada Rasidi Ismail yang sedang menghadapi tuduhan membunuh empat ahli keluarganya, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini semalam bahawa tiada ahli keluarganya mempunyai masalah sakit jiwa.

Zaharah, 59, saksi keempat kes itu yang dipanggil semula untuk memberikan keterangan ketika disoal oleh Timbalan Pendakwa Raya, Wan Shaharuddin Wan Ladin dalam perbicaraan semalam berkata, dia dan suaminya juga tidak mempunyai masalah sakit jiwa. Katanya, tertuduh Rasidi, 32, pula membesar dalam persekitaran keluarga yang aman.

Beliau memberitahu, sebelum kejadian Rasidi juga tidak pernah mengatakan bahawa dia pernah mendengar apa-apa bisikan suara atau melihat tulisan di dinding.

"Rasidi seorang yang baik dan dia tiada masalah dengan keluarga dan jiran-jiran. Dia juga berjaya menamatkan pelajarannya di Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Johor.

"Dia juga tidak pernah mempunyai masalah ketika di sekolah menengah," katanya.

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts