My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

J.Lo larang dudanya sertai American Idol


ojani noa


NEW YORK - Pelakon dan penyanyi terkenal Amerika Syarikat, Jennifer Lopez melarang bekas suaminya, Ojani Noa daripada menyertai program pertandingan nyanyian realiti popular, American Idol musim ke-10, lapor sebuah akhbar semalam.
Dia yang diumumkan kelmarin sebagai hakim baru rancangan itu bersama vokalis kumpulan Aerosmith, Steven Tyler turut mengarahkan stesen televisyen Fox memastikan Noa, 36, gagal mendaftar untuk menyertai uji bakat diadakan.
Sumber memberitahu laman web RadarOnline.com., Lopez, 41, yang popular dengan panggilan J.Lo menyediakan segala maklumat mengenai Noa termasuk foto, butiran peribadi terperinci dan lagu-lagu pernah dirakamkan.
"Stesen televisyen Fox dilaporkan akan segera menahan Noa jika dia muncul bagi menghalang lelaki itu datang. Tiada sesiapa tahu kenapa J.Lo begitu takut dengan bekas suaminya itu," kata sumber yang mengakui Noa memiliki bakat seni suara yang baik.
Pasangan tersebut berkahwin pada Februari 1997 sebelum bercerai pada Januari 1998 dan Lopez pernah cuba menghalang dudanya, seorang chef pendatang dari Cuba itu, menerbitkan filem mengisahkan kehidupan mereka. - Agensi

Dipetik dari: http://kosmo.com.my/

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts