My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Amy search dapat cucu

Nabila Huda. (Gambar kecil) Keisha Laila.
Nabila Huda. (Gambar kecil) Keisha Laila.

PADA 11 Mei lalu, Cik Normah dikhabarkan dengan berita gembira mengenai pelakon Nabila Huda yang selamat melahirkan bayi sulungnya, di Hospital Gleneagles, Ampang. Khabarnya, bayi seberat 3.47 kilogram itu lahir pada jam 4.20 petang.

Cik Normah juga diberitahu, kedua-dua ibu dan anak berada dalam keadaan baik.Nabila melahirkan bayi comel yang diberi nama Keisha Laila itu secara normal. Syukurlah. Khabarnya, orang paling gembira, selain kedua-dua ibu bapanya, datuk dan nenek Keisha, Amy Search dan Norish, juga cukup teruja dengan kehadiran bayi comel itu. Maklumlah, cucu pertama, pastinya perasaan gembiranya lain macam sikit.

Cik Normah dapat bayangkan, betapa bayi comel berpipi tembam itu akan menjadi cucu kesayangan yang dilimpahi dengan kasih sayang dan belaian daripada Amy dan Norish.

Selain Nabila, seorang lagi selebriti yang dianugerahkan dengan cahaya mata pada 11 Mei lalu ialah pelakon yang juga kini bergelar pengarah, Khir Rahman. Anak kedua Khir diberi nama Haqiqat Hamzah.

Bayi berkenaan dilahirkan jam 8.50 malam di Pusat Perubatan Naluri, Wangsa Maju. Cik Normah diberitahu, ibu dan bayi berada dalam keadaan sihat.

Tahniah Cik Normah ucapkan kepada kedua-dua selebriti ini, semoga mereka akan terus dirahmati dengan kelahiran ramai lagi cahaya mata yang menyerikan rumah tangga.

Sumber dari: http://www.bharian.com.my

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts