My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Devon MENIPU!

thumbnail


LOS ANGELES: Jangan bermimpi untuk menyaksikan rakaman aksi ranjang Tiger Woods dengan seorang daripada pemuas nafsunya dalam rakaman didakwa dimiliki Devon James.

Sebuah laman sesawang berita hiburan AS mendapati, rakaman aksi seks itu sebenarnya tidak membabitkan Woods, sebaliknya seorang lelaki lain yang menyerupai bekas jaguh golf berkenaan.


Menurut laman sesawang itu, Devon mengupah lelaki terbabit, Teneal Goyco, dan merakamkan aksi ranjang mereka untuk dijaja kepada mana-mana penerbit filem pornografi berminat.




Rakaman itu pernah cuba dijual kepada penerbit dan pengedar filem lucah terbesar di dunia, Vivid Entertainment Group.

Laman sesawang itu melaporkan, Goyco adalah petinju amatur dan diupah sebanyak AS$1,000 (RM3,000) untuk berlakon seperti Woods bagi rakaman selama dua jam.


Kepada sebuah akhbar tabloid, Geyco berkata, dia tidak tahu dirinya digunakan untuk melariskan rakaman Devon.

“Saya sangka dia membayar upah itu untuk memuaskan nasfunya saja dan saya pula hanya berminat kepada wang ditawarkan,” katanya.


Sementara itu, sebuah laman sesawang mendapati, syarikat yang bakal mengedar rakaman aksi ranjang ‘Devon dan Woods’ itu memasukkan terma dan syarat mengelirukan kepada pembeli.



Menurut laman sesawang pengedar itu, pita rakaman berkenaan hanya dijual jika ia ditempah terlebih awal dan mereka berhak membatalkan jualan itu pada bila-bila masa.


“Bagaimanapun, jika penjualan itu dibatalkan, syarikat kami mungkin akan mengembalikan bayaran,” katanya.


Devon - seorang pelacur Tampa, Florida - mendakwa menjalin hubungan sulit dengan Woods dan turut melahirkan zuriat atlit terbabit.


Bagi sesiapa yang mahu melihat aksi seksnya dengan ‘Woods’, Devon mengenakan caj AS$25.95 (kira-kira RM81) bagi setiap rakaman yang dihantar terus ke rumah pembeli. - Agensi

Dipetik dari: myMetro



@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts