My Ping in TotalPing.com

Jom Layan link-link dibawah nie..

Pelajar khalwat positif dadah

(Gambar Hiasan)

ALOR SETAR: Dua penuntut sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di negeri ini dicekup berkhalwat di sebuah rumah tumpangan di Taman Bee Bee Park, Simpang Kuala di sini, dalam operasi bersepadu, awal pagi kelmarin.

Rumah tumpangan itu menjadi tempat persinggahan remaja untuk menyewa berikutan di dalamnya terdapat pintu besi seperti penjara dan sukar untuk penguat kuasa membukanya jika melakukan serbuan.


Pasangan berusia awal 20-an itu dicekup kira-kira jam 1.30 pagi oleh sepasukan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik), Majlis Bandaraya Alor Setar (MBAS) dan Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) Kedah.


Lebih mengejutkan, pasangan itu didapati positif dadah ketika menjalani ujian saringan air kencing dan kes diserahkan kepada Bahagian Narkotik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Setar untuk membantu siasatan.


Ketua Operasi Jaik, Md Nasir Md Dali, berkata pihaknya yang membuat operasi di rumah tumpangan itu mengetuk pintu sebuah bilik berkali-kali sebelum dibuka seorang lelaki berpakaian lengkap.


Beliau berkata, hasil pemeriksaan menemui seorang wanita dalam bilik itu dan soal siasat mendapati pasangan itu gagal menunjukkan sebarang bukti yang mereka mempunyai hubungan mahram atau suami isteri.


Dipetik dari: http://www.hmetro.com.my

@@ Followers @ @

Pembaca Berita PANAS!

Popular Posts